Första bajsblöjan!

God morgon!
Jaa, god morgon. Jag har vaknat för ca 1 timme sen.
Gott har jag sovit. Enda är att när jag sover ensam så
vaknar jag 37 ggr/natt för att kolla så inga spöken finns i rummet.
På sant!

Jag drömde att vi fått våran bebis, jag såg inte könet eller ansiktet.
Men jag bytte första bajsblöjan och det var så kul och jag var så lycklig, haha.

Nyfödda är inte så himla söta. Dom är små mirakel och man kan knappt
tro att dom är människor för att dom är så små. Dom är fascinerande.
Men sällan söta. Dom ser ju bara skruttiga ut. Jag tänker på en plockad kyckling
när jag ser nyfödda barn. Så ser det ut som att dom har nån slags cp-skada
när dom håller på och gör konstiga miner och rör sina små händer så där konstigt.
Men ändå...helt fantastiska.


Kommentarer
Postat av: mamma

aha, nu gick det att komentera, tänkte i går skriva på dom där bilderna på dig längre ner under "trött" att du ser så söt ut att jag hade lust att pussa datorn;o) Loooove you

2012-01-17 @ 12:20:38
Postat av: Lisa

Sv: Haha knäppis :) Älskar dig med.

2012-01-17 @ 12:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0