Go morron!

Åå vad gott vi sovit inatt. Charlie har sovit hela natten, 7 timmar i sträck - mycket glad mamma. Och ammningarna på kvällen var jättebra, gjorde bara ont när han sög tag. Så jag kan inte klaga.

Jag tyckte så synd om mig själv igår pga onda bröst, undrade varför det skulle vara så jävligt att ge mitt barn mat. Så gick Sofias änglar på repris och jag skämdes över att jag klagade på småstrunt. Där satt en 3 barnspappa i rullstol efter en bilolycka och kämpade med att få tillbaka talet och att kunna gå igen. Där satt jag på min feta röv i soffan och bölade för att jag hade ont i nipplisarna. Såg det här avsnittet i veckan också men kollade den igen så jag skulle påminnas om hur mycket jag har och hur lite småtjaffs spelar roll. Klarar han att återhämta sig från sin olycka så klarar jag av att amma min son. Det går inte att jämnföra men mitt lilla problem är ganska värdsligt ändå. Punkt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Pröva med en amningsnapp, det är det bästa när det gör som ondast.

2012-01-30 @ 09:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0