God morgon igen.

Nu, för en stund sen, har vi vaknat igen.
Gossen äter och jag är glad över att jag har en iphone att fördriva tiden med. Längtar tills det inte gör ett dugg ont att amma så jag kan slumra till då jag med :-) Men det är betydligt bättre nu och blir bara bättre och bättre, hoppas det fortsätter att gå åt det hållet.

Lillen är så söt och snäll. Jag har ju inget att jämnföra med men jag gillar att grabben sover riktigt gott, vaknar för att äta, rapa eller prutta, men han verkar ha fått mitt temperament, han blir skiiitsur och låter riktigt högt när det ska bytas blöja och när han inte får mat tillräckligt snabbt. Ska bli intressant att se hur han blir när han blir lite äldre.

Nåja, här är gossen nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0