Mina bröstvårtor mår inte bra.

God morgon!
Mina två älsklingar sover så sött i sängen och jag sitter här.
Tänkte att idag kan jag ju klä på mig då vi ska på bvc.
Fett najs att gå på BVC ist för MVC :-)
Jag springer omkring utan tröja hela dagarna för att mina tuttar (eller nipplisarna)
gör så förbannat jävla ont! Så värmer jag mina brön
med min älskade vetekudde säkert 25ggr/dag. Den är verkligen till stor hjälp.
Jag hade inte räknat med att det skulle göra så här ont med ammningen.
Men det är visst bara att hålla ut och vårda brösten lite extra :)

Nu ska jag borsta gaddarna, vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Eve

Åhh, minns hur ont det gjorde i början av amningen. Men sen är det ju så mysigt :)

Saknar amningen..

2012-01-25 @ 10:07:10
URL: http://nueva.blogg.se/
Postat av: Miaa

Är det bara jag eller är han lite lik Sebbe på en av bilderna? Kanske jag som inte minns hur han ser ut. Jobbigt det där med tittsen när det är kallt ute, mina började sticka som att någon stack nålar i dom när jag frös. ajaj,



Btw jag har massor med fler skitkula bilder, är roligt för så kommer man ihåg så mycket bättre.

2012-01-25 @ 10:22:31
URL: http://actioonradar.blogg.se/
Postat av: Lisa

Sv Eve: Ja, som första suget på bröstet kan jag tänka mig? Så jag får hålla ut och tänka på hur bra det blir sen :) Som Nina sa till mig, sen kan fast en krokodil hänga och dingla i tuttarna, så jag ser fram emot den tiden!



Sv Miaa: Jaa, sånt man inte minns så här i vanliga fall minns man bättre när man ser på bilder, kul! Njaa, nån annan som också sagt det, men jag tycker han liknar jättemånga så det är inte omöjligt :)

Jag har "bara" ont i tisseknopparna och hoppas jag slipper få ont på heeela brösten.

2012-01-25 @ 11:41:30
Postat av: Emma

Hihi grattis!



Såg er på BB i Gve i måndags, men vågade inte säga hej :)

2012-01-25 @ 15:45:11
URL: http://emmawik.blogg.se/
Postat av: Lisa

Sv Emma: Tack så mycket! :) vars såg du oss? Du skulle ha hejat :)

2012-01-25 @ 17:16:07
Postat av: sandra

Vetekudden är bra, jag gick jämt med en sjal runt brösten när jag var ute om det blåste. Det är drag man ska vara försiktig med. Men det vet du säkert :)



Och så är det bra att vädra och smörja med bröstmjölk, hoppas det blir bättre sen :)

2012-01-27 @ 14:04:36
URL: http://www.viskablifyra.blogspot.com
Postat av: Lisa

Sv: Jag visste inte att det var drag man skulle akta sig för, trodde det var kylan i sig, men nu vet jag, tackar :) Nu drar jag mig inte för att amma längre, jäkligt skönt!

2012-02-03 @ 18:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0