Nytt år.

God morgon och gott nytt 2012!
Jag tror att detta år blir väldigt spännande och väldigt bra. Jag hoppas att jag, mina nära och kära får vara friska och leva ett bra liv.

Jag tycker att 2011 gick långsamt nu när jag tänker efter. Livet såg helt annorlunda ut då, det gör nog också så att januari 2011 känns som evigheter sen. Jag är så nöjd över hur mitt liv ser ut just nu. Visst, hade jag fått välja så hade en del saker varit annorlunda. Men jag får inte välja allt som händer så jag får acceptera det och leva efter det. Jag kan inte vara annat än nöjd och glad och har så mycket att se fram emot. Jag önskar så innerligt att mommo fanns kvar med oss. Jag önskar att hon fått se min stora mage och våran bebis. Jag ville verkligen dela den här tiden med henne, vackra underbara tokiga tant. Jag saknar dig och hoppas du ser oss. Det känns så fel att du inte finns.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0