Premiärtur med barnvagnen.

Ååh, det var så himla skönt med friskluft och vilket skönt väder. Gilla!

Jag och lilla familjen gick en sväng. Vi hade såå mysigt och var såå lyckliga som ingen annan kan vara......! Vi hann inte ens komma ut från läggan så var grälet i full gång och hela stan hörde nog oss gorma. Jag tjurade och T var sur men det gick över. Haha hoff...

Den här bilden tog jag när vi var ute, så fint. Extra skönt med friskluft när man vart instängd i 1 vecka och vart gravid i 40 veckor och 2 dagar :-)
Ja, gossen blir ju 1 vecka gammal idag, grattis! Föressten ska han heta Charlie våran lilla grabb :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Charlie är ju så tjusigt, jag och sambon har pratat om det namnet om det skulle bli en kille. Men enligt två läkare i Gve så lutar det åt en tjej :D

2012-01-28 @ 14:41:28
URL: http://emmawik.blogg.se/
Postat av: Nina

Ha ha!!!!!!!!!! Aj feel again it ha ha haaaaa

2012-01-28 @ 15:08:11
URL: http://ninavonkork.blogg.se/
Postat av: Lisa

Sv: Jasså ni har också det namnet :) Men du kommer få en tjej ändå så... :)

2012-02-03 @ 18:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0