Så jävla smart tjej!

God morgon.
Idag är jag inte så där mosig och jobbigt trött som jag varit
på senaste tiden när jag vaknat, härligt!
Jag kom t om ihåg att ta järntabletten nästan påengång när jag vaknade.
Det är nog bra att göra så istället för att vänta flera timmar.

Jag tycker jag var så smart igår, förberedde en maskin, satte skölj och tvätt
medel klart så slog jag igång maskinen när min karl gick till jobbet.
Vips! Var den klar när jag vaknade så var det bara att hänga upp tvätten :-)

Och inatt trodde jag att det skulle vara dax att åka in till bb.
Jag minns tyvärr inte hur och var jag hade ont men det kändes som att
vattnet bara skulle gå så skulle det vara igång. Men icket, här sitter jag
än idag med bebis i magen :)

Lillisen har rört sig ganska lite dom senaste dagarna och igår kväll vart
jag orolig, men jag buffade massa på magen så svarade h-n tillbaka
med mycket rörelse och jag blev glad och tackade skrutten.
Så satt jag och kollade på min mage och började längta efter honom/henne
sååå mycket så jag hoppades på att fredagen den 13:onde skulle
bli vårat barns födelsedag. Än finns det hopp :D
Kom igen skrutten, vi saknar dig, vi är redo, kom nu!

Åååh, jag vill åka till ett varmt ställe, sola, bada och ha kul.



Kommentarer
Postat av: lotta

Ja idag ska han komma, det var ju min gissning! Lyssna nu på moster lotta lilla bebis. Kom ut nu!

2012-01-13 @ 12:15:34
URL: http://hellete.blogg.se/
Postat av: Lisse

Sv: Tycker också han kan lyssna på dig!

2012-01-13 @ 15:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0