Satan i gatan.

Jag säger bara en sak. JÄVLA FITTA!
Här har jag suttit och plågat min rygg vid datorn med
att föra över bilder till fuji svinigt länge, gått igenom MASSA
bilder, måååånga mappar, jag hann bli klar och hade bestämt
vilka bilder jag skulle ha i min kalender. "Ladda upp bilder"
Jo jajjemensan, gick medans över till fb och kollade medans bilderna
laddades. Tillbaka till fuji-fitt sidan. "Du har loggats ut för att du varit inaktiv för länge"
%/&/&!)/()/(#==)=?=?==#/(&!%¤##!#%&"!%/"!("(=/=()/(&/(!"%%&#"¤!
För länge? TYP EN JÄVLA MINUT JÄVEL!!!
Sånt här gör mig så förbannat irriterad. Speciellt nu när jag egentligen inte
ska sitta vid den här datorn för länge för att jag får så ont i ryggen av det.
Fuck you fuji! Dra åt helvete med dig!

En bild. Så här ser jag inte ut när jag är arg.
Detta var en fin fin fin vårdag i byn för typ 2 år sen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0