Sons of anarchy

Idag började jag kolla Sons of Anarchy.
Blev tipsad att kolla den serien för några månader sen men
det blev aldrig av. Ibland är det bara inte läge att börja följa en serie,
speciellt om den visar sig vara bra, vilket alla sa att den skulle vara. Den är sååå bra.
Så ser jag på fejjan att så många följer den och att många tycker den
är bra och det finns väl inget bättre läge att börja kolla en serie än
när man är höggravid? :) Jag har än så länge bara kollat ett avsnitt
och tycker den verkar bra. Det är så där spännande som man vill
att något man följer ska vara. Sen att killen...hmm nu vet jag inte vad
han heter, men han den snygga.. Att han är med, grrrr.
En snygg buse som ändå innerst inne har ett hjärta av guld, så hett! :D

Så är jag en sån som blir påverkad av att kolla filmer, haha!
När jag kollar den vill jag ha lösaktiga raggarkläder, köra mc,
se skabbig ut men ändå sexig, ha en gängtatto, jag vill röka, slåss, dricka öl
och säga coola saker. Ni vet, jag blir påverkad!
Sen om jag kollar en dansfilm....gissa hur jag vill vara då?

Nu fortsätta lära känna knuttarna i Sons of Anarchy :p




Kommentarer
Postat av: sandra

Den är sååååå bra! Å Jax är såå het, jag är typ kär! ;P haha!



Vi har precis sett klart fjärde säsongen så nu är det bara att vänta vänta o vänta...



2012-01-10 @ 00:09:51
URL: http://www.viskablifyra.blogspot.com
Postat av: Lisa m

Sv: Jajuste, så hette han ju :) Tur att jag börjat kolla den först nu då så slipper jag vänta lika länge :-)

2012-01-10 @ 14:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0