Stäääääääda.

Nä men vafan. Jag måste lägga mig nu.
Har en del städning och lite tvätt att ta itu med imorgon.
Men jag ser fram emot det, kul faktiskt :)
Jag har varit en dålig hemmafru, men min karl tycker
att jag ska vänta med städningen och vila istället så att vi
kan städa tillsammans. De ni!
Men eftersom jag gör som jag vill så tänker jag städa.
Jag hoppas på att inte vara så seeeeg och pömsig typ 4 timmar
efter att jag vaknat, hoppas jag piggnar till lite snabbare.
För städat ska det bli till helgen och jag vill att min man ska slippa städa
när han jobbar och jag ändå bara är hemma.
Nååååååja, nu ska jag gå och lägga mig.
Får bli magbild imorgon istället då appen inte velat fungera idag.

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0