V.38!

Jo, så är det visst torsdag idag.
Det betyder att vi går in i v.38 idag :-)
Undra när ungen kommer ut...
Min sambo vill att h-n kommer NU, det vill jag med, men ändå inte. H-n får gärna vänta några veckor till för jag känner mig inte redo. Jag vill hinna dra mig upp ur det här först. Jag vill vara glad och positiv när h-n föds. Jag måste samla ihop mer krafter innan jag blir mamma :-)
Jag börjar nu!
Jag kliver upp, torkar tårarna, borstar tänderna, tar en dusch, kollar mig i spegeln och säger; det här klarar du Lisa! Inget kan sänka dig, du klarar allt!

Nu har jag fått gråta och känna mig ynklig en stund. Dags att dra sig upp. Dags att fortsätta med livet som jag vill leva lyckligt.

Bilder på magen kommer lite senare.


Kommentarer
Postat av: mmma

nå lilla pigan, varför gråter du? äh jag vet kanske, livet!! Men hormonerna spelar sin roll i detta, å vänta när du fött och ammar ;oD man (jag) kunde gråta för minsta lilla...förbered Tony (kanske du gjort) att efteråt så blir du extra extra känslig....jag sparang ju o gömde mig på BB när Nina o er far kom o hälsa på, gömde mig i en telefonkur föör jag var så glad att träffa Nina så jag grina,,he he det rimmade;o) Sen minns jag att när grannen/vännen Narita kom på första besöket hemma, satt jag i sovrummet....o grina he he

2012-01-05 @ 11:49:34
Postat av: Lisa

Sv: Man kan vara ledsen när man är gravid utan att det betyder att det är pga några hormoner.

2012-01-06 @ 10:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0