V.38+1

Jag är ännu inte less på att vara gravid.
Visst, jag längtar efter att ha min vanliga kropp när jag är lite smidigare, när vanliga saker som att sitta, ligga, klä på sig osv inte gör ont längre och jag längtar givetvis tills vi får hålla vårat barn i famnen. Men ändå.
Jag kan inte säga att jag är less.
Jag kanske blir det, vi får se.
Sånt måste man ju alltid tillägga för annars får man det gnuggat i ansiktet av någon annan som tycker sig veta allt.

Fast jag har ont, svårt att stiga upp och allt det där "tack vare" lilla skrutten i magen så känner jag fortfarande glädje över att få bära på honom/henne hela tiden. Konstigt nog har jag bra tålamod nu och känner att det får ta den tid det tar, tycker det gått så sjukt snabbt från v.30 typ, nästan för snabbt. Så lillisen får vara kvar i magen några veckor till om h-n vill. Jag trivs nog helt enkelt med att vara gravid fast det är tungt många gånger.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fyfan vad jag är avis på dig som har bra tålamod! Jag är så less att jag spyr snart :p här har man inget tålamod alls..

2012-01-06 @ 15:22:53
Postat av: Anonym

// Åsa. Jag är en jävel på att kommentera och stalka dig här känner jag. Förlåt. Haha

2012-01-06 @ 15:24:39
Postat av: mama

bra, att du har tålamod...o att vara gravid älskade jag också...skulle gärna vara det igen om inte....moahahha jag var så mycket över 40-strecket hihihi

2012-01-06 @ 23:02:16
Postat av: Lisa

Sv: Men spy lite Åsa så ska du se att det känns bättre :D



Mamma, räckte det inte att bära på 4 ungar? Du är ju helt galen :)



2012-01-08 @ 11:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0