Jag är tillbaka....för ett sista inlägg.

Men hej bloggen!
Här har det vart dött sen midsommarafton.
 
Jag har för nån dag sen blivit frälst av instagram. Bra skit!
Provade på det för ett bra tag sen men gillade det inte alls då men jag
kände att jag ville tebba igen då alla andra verkade gilla den lilla appen så
mycket så tänkte jag att jag hade missat något och gav det en chans till.
Jag hade inte missat något men nu gillade jag den.
Tycker den vore utvecklas ytterligare med fler effekter till bilderna osv.
Den är för...enkel?
 
Så där hittar ni mig nu.
Mcitalo heter jag där också ifall ni har lust att följa mig på instagram.
 
Jag lägger nog bloggen åt sidan ett tag till.
Mina texter ska jag hålla för mig själv på PAPPER (hur skriver man med penna egentligen?)
och instagram (och systemkameran) får finnas för mitt fotointresse.
 
Jag kommer komma tillbaka, men när får vi se :)
 
Så måste jag skriva att på festivalen kom det fram en tjej till mig som läste
min blogg fast hon inte kände mig och det var jättekul, jag blev jätteglad
men tyvärr minns jag inte vem det var, vad vi pratade om men jag minns att vi var glada :D
Jag har inte så bra minne från den helgen, haha!
Jag tänker fortfarande på det och det gör mig glad :)
 
Nä, nu ska jag nog släcka av datorn och sätta mig i soffan ett tag innan läggdags.
 
Tack för att ni har läst min blogg :)
Adjö!
 

Kommentarer
Postat av: mama

nååå så tråkigt, det där instagram, kan man ha det på datorn också? har tellat gå in men man ska ju logga in...you have to tell me how, vill åsså hålla på med foton

2012-07-15 @ 12:07:37
Postat av: Julia

Booooooooring ju!!!

2012-07-15 @ 13:31:10
URL: http://Http://martajuliavictoria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0