Bada!

Som jag har skrivit så badade vi ikväll, jag och min älskade son. Det är kul att bada med honom för han tycker det är så kul! Han sparkar med benen och plaskar med händerna och kollar på mig med sitt lyckliga ansikte mellan varven. Jag älskar att ha badkar! Det tänker jag aldrig mer vara utan! Jag älskade också att bada när jag var liten och gör det fortfarande. Hav och badkar kommer på delad första plats :-) När jag blir rik ska jag ha en härlig jacuzzi (vet ej hur man stavar och orkar inte googla) i mitt härliga hus.

Ni får ju tycka vad ni vill om "nakenbilderna" på mig men jag tycker det är samma som bikini, här visar jag ju t om mindre. Så skiter jag i vad ni tycker!

Älska badkar!


Kommentarer
Postat av: Tina

Badkar är bäst!!!

Å de är ju bara sant de du säger, bikini är då likadant!

2012-06-12 @ 23:50:19
Postat av: Julia

Så himla nöjd kille! :D

2012-06-14 @ 09:56:53
URL: http://martajuliavictoria.blogg.se/
Postat av: Lisa

Sv: Ja han gillar bada :)



På bilderna döljer jag ju t om lika mkt som en baddräkt :P

2012-06-15 @ 00:09:55
URL: http://mcitalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0