Natt.

Vilken toppen dag!
Precis vad jag behövde. Just idag.
Har träffat härligt folk hela dagen och det gör mig glad. Ni gör mig glad, tack för att ni finns i mitt liv.

Igår kväll var det pissigt.
Jag mådde pyton, i mig själv.

Så erat umgänge betydde extra mycket för mig idag.

Mitt hår är lite krulligt, jag trivs när mitt hår är stort. Som det lejon jag är så känner jag mig naken när håret är platt och livlöst. Jag känner mig hel när håret är stort, ruffsigt och står åt alla håll och kanter. Jag som är lejon (i stjärntecken) behöver en kaluffs, så föddes jag med ca 32 hårstrån på skallen, det är skam och känns fel! Jag behöver en lejonman!

Det är morsan som sattit rullar i mitt hår när det var blött och jag hade dom över natten när jag var i vyn. Men FY FAN hur det såg ut innan jag ryffsade till håret! Hahaha! Sååå jävla fult, bildbevis på det en annan dag. Ni kommer dö, så jävla fult var det. Jag kunde bara skratta när jag tog bort rulle efter rulle och brorsan frågade "ska det se ut så där?"
Hoppas jag slipper duscha nu på flera dagar, det hade vart så skönt att slippa.

Jag tror jag ska penta håret efter sommaren.

Nu sova, g'natt!

(På första bilden ser håret inte så bra ut)


Kommentarer
Postat av: mama

Så fint;o)

2012-06-19 @ 23:03:43
Postat av: Lisa

Sv: tack! Och tack för att du hjälpte mig med det :)

2012-06-19 @ 23:42:36
URL: http://mcitalo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0