Snicksnack.

Har ni blivit kommentarshandikappade eller? Verkar som så.

Först nu sätter jag mig ner och andas ut efter dagen. Najsaaaah. Jag tänker vara wild n' crazy och skippa borsta tänderna ikväll, fast jag har sån tandläkarångest. Sist jag var hos tandis var när jag gick i skolan och det är minst 6 år sen. Jag vet att det inte blir bättre av att vänta och skjuta upp det men jag har stora problem att ta tag i just detta.

Drack just en kopp grönt te och det satt fint.

Det var ju typ sommar idag, solen var framme lite då och då och värmde. Men jag frös ändå. Jag är en kallblodig sate.

Idag har jag inte ätit godis och jag har känt mig som en alkoholist som försöker bli nykterist. Jag har inte varit speciellt sugen heller men jag tänker på sötsaker hela tiden. Helt sjukt! Jag är verkligen en gris. Jag tänker på hur gott allt är.

Jag sa till min sambo idag att:
" Kul för dom som typ inte gillar godis och sånt...och inte är så stor i maten...inte så förtjust i mat och gott som vi är. Tänk vad skönt att vara sån"
Han svarade:
"Dom är ju idioter."

Jag älskar att äta and i can't help it!

Nu bör jag lägga mig, god natt!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Usch jag avskyr också tandläkaren, men har på senare år jobbat med det och nu förtiden när jag går dit så belönar jag mig själv jämt med att köpa något till mig själv. Det är ett bra sätt och för varje gång jag går dit så blir det faktiskt bättre fast samma panik infinner sig ALLTID innan jag ska dit. BLÄ! Ont i magen gör det också, man känner sig så sjukt utelämnad hos tandläkaren!



Fina bilder på Charlie, han är så fantastiskt söt, fina stora ögon och sådär härligt rund som barn ska vara. Liam och Elliot var också knubbiga och goa ;)



Och jag är också en godisråtta och matvrak! ÄLSKAR allt gott och älskar att äta på kvällarna, det är som godast då ;)

2012-06-12 @ 23:58:01
URL: http://viskablifyra.blogspot.com
Postat av: Lisa

Sv Sandra: Tandläkaren är inte trevligt. Får peppa mig lite och kanske också får ge mig en present efteråt...



Ja, han är himla fin våran gosse :)



Mmm,maaaat! Har du provat äta om du vaknar på natten? Då är allt sjukt mkt godare, det upptäckte jag när jag var gravid, haha!

2012-06-15 @ 00:13:16
URL: http://mcitalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0