Go natt!

Här var det livlöst.

Jag är vaken sent - igen!
Ljuset lurar mig så jag fattar inte hur sent det är. Sen fattar jag inte heller att kolla klockan och om jag mot förmodan kollar klockan tvivlar jag lite på att hon visar sanning.

Men nu är klockan över halv tio och jag är fortfarande vaken men ligger i sängen och kommer somna gott. Vilket jag också hade kunnat göra vid sju när jag nattade gossen men jag hade inte tid att sova. Det är inte så att jag sitter och glor tv eller dator, jag GÖR saker som skall göras. Nu ska jag göra sova. Jag kommer somna gott, tacka vet jag massa friskluft! Det gör susen för en bra sömn. Och man blir så skönt trött utav det också. God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0