God morgon.

6 mars idag. Det betyder att det är mommos födelsedag. Och namnsdag, Ebba.
87 år skulle hon ha blivit just denna dag.
Just idag skulle nog blivit första gången hon skulle ha fått
träffa min son också. J a g  s a k n a r  d i g .
Jag är så ledsen över att Charlie inte får ha dig i sitt liv som
Saga och Silas haft, jag önskar att han också skulle fått den
fina relationen till mommo Ebba som dom har...hade.
Den här dagen blir det istället att åka till din grav med en förkrossad moffa.
Jag önskar verkligen att du fanns här med oss mommo.
Du är så saknad.

Grattis på din dag mommo!
Hoppas du får lyssna på massa finsk musik idag, dricka en grogg eller sju
och sitta på en skön fotölj med fotpall som du kan ha benen på samtidigt
som du fått en mirakelsalva som tar bort ditt eksem och klådan.
Älskar dig.


Kommentarer
Postat av: lotta

Ååhh, Mommo :( jag väntar fortfarande på att hon ska komma tillbaka... jag saknar henne så mycket som det är möjligt att sakna någon, och lite mer.

2012-03-06 @ 07:02:40
URL: http://hellete.blogg.se/
Postat av: lisa

sv: mm samma här ;(

2012-03-06 @ 17:09:30
Postat av: Katja

Det är så svårt att fatta att hon verkligen är borta. Här hemma är det ju som vanligt, för här har hon ju aldrig varit och jag har ju saknat henne "vanligt" när jag är hemma. Men när jag tänker på att hon inte är där i huset, nte stter på sin stol, eller halvsover i fåtöljen, då känns det så overkligt. Så tomt. Och när jag tänker på hur ensamt det är för moffa, då gör det så himla ont. Jag får dålgt samvete för att jag bor här, och inte kan hälsa på oftare. Och sen då vi är där uppe, det bara är så fel... känns som det kommer ta evigheter att fatta att hon verkligen är borta. FIna fina mommen.... <3

2012-03-06 @ 20:21:12
Postat av: Lisa m

SV: Ja.. Det är inte lätt att förstå att hon inte kommer komma tillbaka, nånstans hoppas man än att hon kommer göra det. Ja jag förstår att du har dåligt samvete när ni vart där så sällan och inte fått njuta fullt ut av att ha världens bästa mommo.

2012-03-15 @ 15:33:41
URL: http://mcitalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0