Grötigt inlägg.

Mina älsklingar här bredvid mig har somnat för typ 1 timme sen. Jag ska väl härma dom och göra desamma.

Min man har tagit på sig att gå upp med gossen inatt så jag får sova. Jag skulle ha fått sova på soffan så jag "slipper" vakna på natten. Men jag vill inte lämna min bebis! Och så hade jag nog vaknat fler gånger om jag sovit på soffan och undrat vad min bebis gör och saknat honom. Herregud, jag brukar sakna ungen när han sovit 2-3 timmar på dagen! Frågan nu är ju om jag kommer kunna låta bli att sköta mitt barn denna natt? Inte de att jag är orolig att min man inte gör ett bra jobb, absolut inte. Han är verkligen världens bästa pappa och är bäst (delad plats med mig) med Charlie. Lämnar jag Charlie med honom en stund är det som om det var jag som var med honom. Så tryggt känns det. Jag är inte ett dugg orolig när han är med sin pappa (varför skulle jag vara de?) men jag brukar skynda mig ändå för jag saknar honom när vi är ifrån varandra längre stunder och jag blir stressad och vill skynda hem. Men åter till ämnet, jag kanske kommer vilja hjälpa till inatt ändå... Vi får se! Hoppas inte :D

Nu ska jag sova, natti på er alla!


Kommentarer
Postat av: Mmmaaam

Å så härligt, o vad glad jag blir, Charlie har världens bästa föräldrar;o)

2012-03-03 @ 09:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0