Hej fredag!

God morgon!
Vi har varit vakna en timme nu och min lilla chipmunk vill fortsätta vara vaken, men han kommer antagligen somna inom en timme. Ikväll tänker jag mörklägga här i sovrummet så det inte blir morgon så tidigt, vid 5 börjar det redan att ljusna, då tror ju gossen att det är morgon och vill inte somna om igen efter sin 10 i 5 vakning :) Vi stiger upp nu och kollar vakna med the voice istället. Jag är inte speciellt trött ändå så det gör ingenting :-) Se så bra det är att lägga sig tidigt! Vill man ha rutiner för barnet och själv vara utvilad så får man offra en del. Så länge Charlie vaknar om nätterna tänker jag fortsätta lägga mig tidigt. Lite då och då är jag vaken längre :)

Jajja, upp och hoppa :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0