Ledset barn.

Jag har vaknat kl 7, lillsparven sover än.

Det har varit en vanlig natt igen, skönt. Men igår kväll hade vi en ledsen bebis. Han är förkyld och snorig :( När vi skulle lägga oss 19 så blev han jätte ledsen. Jag försökte trösta, det hjälpte en stund men sen blev han ledsen igen. Jag gick in på toa med honom, vred duschen på varmaste så var vi där inne ett tag, gossen blev nöjd, det öppnade upp i näsan och strax innan 20 sov han och har sovit gott hela natten. Vaknat för att äta men inte mer. Fy vad ledsen man blir när man vet att sitt barn inte mår bra.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Häll några droppar koksaltlösning i näsan, det brukar hjälpa till att öppna om han är lite täppt :)

2012-03-22 @ 09:58:42
Postat av: Julia

Häll Tissemjölk i snoken på honom :)

2012-03-22 @ 12:19:46
Postat av: Lisa

Svar till er båda: Haha, ja de vore ju lite smidigare :D jag ska alltid vara så långsökt...

2012-03-22 @ 12:43:07
URL: http://mcitalo.blogg.se/
Postat av: Nina

Suget snoret som moffa gjorde! Mums

2012-03-22 @ 14:57:38
Postat av: Peka

Ja tissemjölk är superbra mot täppta bebisnäsor!

och för typ allt annat också..

2012-03-22 @ 18:17:04
URL: http://pekasrosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0