Omkörning!

Jag blir så glad av glada människor!
Konstigt va? Haha
Nu har jag varit så neggo och lagt energi på neggo människor. Inte ok!

Som idag, jag var ute med vagnen så går en man, 50+ om mig och säger "omkörning" och flinar och jag började skratta och log en stund efteråt och gör det nu också när jag skriver det. En sån liten sak från en främmande människa kan göra en så glad. Jag var på bra humör och blev på ännu bättre humör. Kul med glada människor, det smittar av sig and i like it! :)


Kommentarer
Postat av: mamma

jo, det stämmer "Ett leende kostar inget men skapar mycket" Det är därför en del sura typer ofta klagar på att många är så otrevliga som dom har har göra med, varför? Jo för att dom själv är surisar;o) Man ska inte spara på sina leenden, som engelsmännen som är i Karre, när vi promenerar ler vi o säger hallo, o dom är så gulliga o ler tillbaka o säger hello ;o) Jag gillar att le ... mot folk...blir mkt trevligare då/puss kram, älskar dig

2012-03-22 @ 20:50:41
Postat av: mamma

jo, det stämmer "Ett leende kostar inget men skapar mycket" Det är därför en del sura typer ofta klagar på att många är så otrevliga som dom har har göra med, varför? Jo för att dom själv är surisar;o) Man ska inte spara på sina leenden, som engelsmännen som är i Karre, när vi promenerar ler vi o säger hallo, o dom är så gulliga o ler tillbaka o säger hello ;o) Jag gillar att le ... mot folk...blir mkt trevligare då/puss kram, älskar dig

2012-03-22 @ 20:51:39
Postat av: Julia

Oj så jag gillar sånt! :)

2012-03-23 @ 05:42:46
URL: http://Http://martajuliavictoria.blogg.se
Postat av: Lisa m

Sv: Precis mamma :)



Man får själv försöka att vara den som ger ett leende till en vilt främmande människa lite oftare :)

2012-03-29 @ 11:18:25
URL: http://mcitalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0