Onsdag...?

God morgon.
Fullt liv här i blå huset i Mertajärvi, härligt :)
Det är jag, mamma, min son och systers 2 barn.
Idag kommer mina systrar, kanske min bror också.
Det har faktiskt varit mysigt att bara vara lite med mamma också,
det händer inte så ofta.
Gossen har sovit jättebra här hos sin mommo också.
Vi vaknade klockan 6 imorse men lillsparven ville snarka vidare
till halv 8 så det var bara att göra de då :)
Systers barn tycker mycket om sin lilla kusin och det känns så himla bra.
Ska bli kul när Charlie också kan springa och leka med dom.
Det är så kul att se Saga och Silas leka med varandra, dom älskar
varann så mycket så man nästan får en tår i ögat så där 100 ggr/dag.
Syskonkärlek.

Min iphone är död, jag har inte med nån laddare (!!!) och ingen jäkel
i byn som jag känner så där bra har inte heller en laddare att låna ut. Grrr!
Men som sagt, systrarna kommer idag och en av dom råkar äga en iphone, pjuh!
Nix pix, nu börjar det bli hög tid för frukost.
Adios amigos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0