Ovanlig natt.

God morgon.
Gossen har gnytt flera gånger inatt och varit lite orolig och irriterad. Kanske är magen igen. Igår på em hade då blöjan varit så full som den aldrig varit förut sa min karl (Charlies blöja). Så de kommer ut tillslut. Men det är inte kul när det stör honom halva natten.

Drömde inatt att mommo hade kommit tillbaka. Jag åkte till mommo och moffa så var hon hemma! Hon satt på sin stol som vanligt vid spisen, jag kramade om henne och var överlycklig. Moffa berättade att hon återuppstått från de döda. Jag trodde att hon var Jesus och tänkte att bibeln hade fel om att Jesus var en man. Vi var på något sjukhus och berättade om vad som hänt. Dom trodde oss inte, vi tog dit mommo och bevisade att det faktiskt var sant. Dom sa att hon måste fått nån hjärnskada när hon varit så länge utan syre. Vi sa att hon är precis som vanligt. Jag började tro på mirakel. Jag var påväg att skriva en statusippdatering på facebook (haha facebook skadad även i drömmar) att mommo återuppstått från de döda och att jag trodde hon var Jesus. Sen började nån säga att vi vore kremerat henne ist så det här aldrig hade hänt. Det var fel och onaturligt. Som, är man död så är man. Det hände lite mer i drömmen och jag minns inte hur den slutade. Jag saknar mommo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0