Pyssel.

Våra köksstolar har vit dyna i tyg.
Ni kan ju bara ana hur grisiga och äckliga dom varit, tvättar man dom är dom ändå grisiga inom en vecka eller två. Vi är grisar jag och T helt enkelt. Och jag har blivit less på hur dom såg ut och det är inte så kul att få gäster som måste sitta på smutsstolarna, haha.

Så jag gick på öb och köpte vaxduk och smackade den på stolarna. Nu i efterhand tycker jag att jag vore ha tagit en annan vaxduk men vi ska ändå köpa nytt köksbord och stolar i juni så det spelar egentligen ingen roll.

Här är resultatet, före och efter.


Kommentarer
Postat av: mor

jamen det vart ju snyggt, tänker åsså beställa vaxduk el sån dät textil vaxduk t mina stolar från Stil & Stoff el vardet Stoff& Stil ;o)

2012-03-28 @ 10:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0