Sovaaaaaaaaaaaaaaaaa.

Nä, fy mig. Jag börjar vara uppe lite väl länge för min egen smak.
Men det är svårt att lägga sig när det är så ljust ute.
Det tar som ett tag att vänja sig. Blä när sommaren kommer och
det är ljust ute dygnet runt, jag gillar det verkligen inte.
Men vi brukar lösa det genom att sätta mörka gardiner och skit framför
sovrumsfönstret så att det blir bäcksvart. Men än så länge är det mörkt om
självaste natten i af, skönt!

Jag har fixat och trixat med bilder nu i flera timmar.
Igår och idag har jag och gossen bara varit hemma.
Det är skönt det med mellan varven.

Jag vet att jag är töntig men jag blev lite mörkrädd nu när
jag höll på med läskiga bilder, haha! Fanns massa spöken man
också kunde sätta in i bilden men det vågade jag inte :D
Får se om jag törs sova...
Måste nog be min man sova med oss i sängen inatt.
Ja, han sover i soffan på veckorna när han jobbar för det
är rätt så trångt i våran säng annars. Det kan man inte tro men
det är faktiskt sant.

Nä, nu måste jag gå och lägga mig bredvid min lilla lilla plutt ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0