Torsdag.

Radion är på hög volym, teven är igång, dom borrar i huset och tvättmaskinen låter
utav bara fan vägg i vägg med sovrummet men gossen sover gott ändå.
Yes! Jag verkar ha vant honom vid ljud. Men plötsliga, pang bong poff ljud kan han vakna av.
Men skönt att slippa smyga omkring, fast jag gör det ibland ändå när jag går in i
rummet han sover i fast jag alltid låter dörren vara öppen, haha.
Hans pappa ser alltid till så det är knäpptyst när han
är hemma med honom när Charlie sover. Som här för nån dag sen när han höll på att söva våran
son så var han tyst, vaggade honom i famnen men han somnade inte,
så ringde telefonen och han pratade en stund, gossen somnade! Hehe, lite lustigt.
Men när jag söver honom för natten vill jag att det ska vara lugnt, tyst och mörkt.
Lixom göra skillnad på natt och dag eller nått.
Jätte intressant, jo jag vet.

Veckorna bara rusar förbi, det är skrämmande.
Jaaa jag vet att jag säger det typ varje dag men det är
för att typ igår var det söndag men ändå är det torsdag idag, fattar ni?
Sjukt.

Tänk att det var min lilla älskade Charlie som så länge gömde och växte
sig stor i min mage. Hur galet är inte det?
Tänk att allt gick så bra. Jag är så lycklig över hur bra allt gick och
att våran son är frisk och mår bra.







Kommentarer
Postat av: mamam

Åååå den där bilden på Charlie är sååå fin o underbar, jag måste bara le tillbaka när jag kollar på bilden, blir så glad;o)

2012-03-01 @ 16:56:02
Postat av: Lisa

Sv: ja den bilden blir man varm i hjärtat av :)

2012-03-02 @ 10:22:01
URL: http://mcitalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0