Andreas J. (S om han får bestämma, hehe)

Det är en rikedom att ha Andreas i våra liv. Han har gett mig så mycket glädje och lärt mig att tänka på nya sätt. Han har det renaste, vackraste hjärta jag vet. Han är så älskad av så många. Han är så speciell och jag är tacksam över att få ha honom som kusin.

Jag ska inte ljuga, men alla som umgås med honom intensivt vet att det ibland kan bli för mycket tillslut, haha.

Det är kul att reta honom ibland. Som att säga att Chackie dockan är i hans rum under sängen eller nått. Mannen är en hårdrocksdyrkare och älskar skräckfilmer men för Chackie dockan är han rädd för. Så söööt.

Det kanske låter taskigt men alla som känner han vet hur jag menar :)

Han är så rolig och glad. En så fin människa som tänker på andra människor. Lilla Ante, du ger oss mer än du någonsin kan ana.

Bilden är från i påskas, jisses så brun jag var! Ante har på Charlies mössa, fast Ante kallar Charlie för Ozzy och vi brukar också kalla honom för det när vi är med Ante. Ozzy Babyborn brukar vi säga :)

Nu ska jag sova, god natt!


Kommentarer
Postat av: ninni

haha, hete A! det är faktiskt tomt när ante inte hälsar på när man är i byn. en av de finaste killarna jag känner.

2012-05-29 @ 21:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0