Att borsta tänder.

Eltandborste är det beeesta!
Fick den av min mor när jag fyllde år, först var jag skeptisk och tyckte bara det verkade jobbigt och sköt upp med att använda den, daaah, man var ju tvungen att ladda den först också - jobbigt! Mina systrar tjatade på mig att jag måste prova den för den är så bra.

Jaja, jag provade och sen dess älskar jag min eltandborste! Massage för tandköttet (mkt skönt faktiskt så ska det vara bra för hjärtat också), tänderna kan aldrig annars kännas så lena och rena som med elisen. Och jag som alltid har borstat för hårt sliter inte nu på mitt tandkött och man kommer åt längst bak runt visdomständerna då borsten är rund och smidig, inte rektangulär och klumpig som vanliga tandborstar. Nån gång när batteriet varit slut har jag illa tvunget måstat borsta med en vanlig och det känns inte alls lika rent efteråt, då kan det bli mossigt kvar på tänderna.
Jag rekomenderar verkligen er att köpa eltandborste, såå värt!

Jag brukar längta till att borsta gaddarna i lugn och ro på kvällarna.

En väldigt bra present om ni frågar mig!

Och en bild på min favvo tandkräm, helt klart den bästa! (pepsodent white now)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0