Bilder.

Vi är tillbaka i stan igen.
Gossen har fått bada och det är så kul att bada honom när han gillar det så mycket. Synd att jag var ensam hemma när han badades, hade velat ha det på film för lillen blir så himla glad och vild i vattnet. Nästa gång får det bli ist :)

När vi är i byn hinner/tar jag mig inte tid att mysa med Charlie så mycket så idag har jag bara varit med min Charlie och haft det mysigt och vi har kramats mycket. Skönt att vara hemma!

Jag tycker gossen är heeelt annan när vi hälsar på hos folk och när vi är i byn och så. Det finns så mycket att se, mycket rörelse och så och han lixom bara är och jag ser inte hans personlighet på samma sätt när vi inte är hemma. Men nu när vi kom hem fick jag tillbaka min vanliga pojk igen :) Hel konstigt de där, men det är så, jag lovar.

Lite bilder från idag.


Kommentarer
Postat av: Ninni

Vad jag saknar lille plutten redan! Efter desperate ska jag och Lotta fortsätta sanerandet.. Snark

2012-05-01 @ 21:49:47
Postat av: Julia

Sötungen! :D

2012-05-02 @ 08:50:21
URL: http://martajuliavictoria.blogg.se/
Postat av: mamma

Ja, den där bilden med glimten i ögat är så fin, alla bilder är så klart fina för Charlie är ju själv så fin...men jag tänkte när jag såg glimten-bilden på fb, att nu känner han att han är hemma, o får ha sin älskade mamma o pappa för sig själv;o)

2012-05-02 @ 12:11:59
Postat av: Lisa m

SV: Ja han är en finis :) han saknade säkert er med nina, haha!

2012-05-11 @ 22:46:40
URL: http://mcitalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0