En liten bubbla.

Cirka 18 veckor (och lite till) har gått sen jag födde Charlie.
Jag minns knappt att jag vart gravid.
Jag minns knappt hur det var att ha en nyföding.
Allt går för fort.

Typ dom första 3 månaderna är man (var jag i af) i en bubbla.
Allt var så jävla underbart! Lyckan var total.
Bara det att ha fått ett friskt barn var en enorm lycka för mig.
Allra första tiden handlade bara om bebisen.
Jag är fortfarande lycklig och livet med en unge under armen är
fortfarande underbart och nästan allt handlar fortfarande om bebisen.
Men nu på ett annat sätt. Nu är allt vardagsmat.
Den fantastiska känslan att vara nybliven morsa går inte att beskriva med ord.
Det är helt galet!

Nu måste jag sluta.
Men jag fortsätter senare :-)

Älskar den här bilden!


Kommentarer
Postat av: Tina

Ja oj man har ingen aning om hur det känns!!!:)

2012-05-21 @ 20:27:54
Postat av: Lisa

Sv: mm, man kan föreställa sig innan hur det ska vara (och går allt bra så är mkt som man tänkt sig) men känslorna är starkare än jag någonsin kunnat ana :)

2012-05-23 @ 19:55:33
URL: http://mcitalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0