Jag och skrutt.

Nu sover lillen så jag ska duscha och fräscha till mig.

Än är inte Charlies ögon bruna, men väldigt mörka. Runt pupillerna har det spruckit upp med lite brun färg, vi får se hur dom blir :) Man tycker ju att dom vore bli bruna eftersom både jag och pappan har väldigt bruna ögon. Men dom kan ju lika gärna bli blå eller annan färg då min far och T's mor har blåa ögon. T's pappa och min mamma har bruna och jag och T är dom enda av våra föräldrars barn som har bruna ögon.

Så där gör Charlie när han kysser mamma sin, så blir man helt blöt i hela ansiktet men det gör inget för hans pussar är dom bästa :) Sötunge!

Nä, snygga till sig lite var det ju.


Kommentarer
Postat av: lotta

Hallåå, jag har bruna ögon...och gröna... och blåa...

2012-05-25 @ 13:08:37
URL: http://hellete.blogg.se/
Postat av: Lisa

Sv: ja, så jag är den enda av oss med BRUNA ögon :)

2012-05-25 @ 20:32:59
URL: http://mcitalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0