Sol ute, sol inne.

Solen och värmen har funnits i Kiruna idag och det var himla skönt!

Jag satt ute med skinnjacka och t-shirt under och jag fick färg där på bröstkorgen(!!!), helt otroligt, det hade jag inte väntat mig. Försökte få det på bild men där syns det knappt. Men jag lovar, det är sant att jag fick märken efter t-shirten.

Det var gratis sol det.
Nu sitter jag på solariet och väntar på att en "hytt" ska bli ledig. Jag avskyr att komma hit så kommer nån JUST hit sekunderna innan och tar sista lediga hytten. Jag blir så irriterad! Sjukt störande. Jag ångrar att jag inte åkte nån minut innan. Varför segade jag hemma? Varför är jag URUSEL på att fickparkera så det tar 23 år innan jag står någorlunda bra. Why? Det handlar om minuter. Sekunder! Jag har inte tid att sitta här och inte göra något alls. Vänta. Fan jag hatar att vänta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0