Stök.

Hej hej goddag bloggen.
Har helt glömt bort dig idag.
Jag ber lm ursäkt min kära vän och goda lyssnare.

Här ligger jag på mage (guuud vad jag uppskattar att kunna ligga på mage nu vaarje gång efter att ha varit gravid) i sängen, barnet sover och jag vore egentligen städa svinstian men jag har inte riktigt någon lust. Ska äta någon slags mellis också innan jag städar för annars kommer jag svimma. Jag funkar inte alls om jag inte äter.

Ni behöver inte kolla (om ni inte hade kollat kommer ni ju kolla på det nu) på mitt (Charlies?) stökiga bökiga skötbord och tycka att jag är stökig...(?) fast jag är det men ni behöver ju inte hata mig för de. Jag kollar ALLTID vad som finns i bakrunden på andras bilder när man egentligen fotat sig själv eller nått annat i sitt hem så snokar jag på hur det ser ut hos folk. Så jag brukar tänka på de när jag fotar mig eller Charlie här hemma, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0