Te.

Jag sket i att duscha igår, så mitt hår ser såklart värre ut idag, myyys :)

Jag måste skaffa mig en hårtork.
Jobbigt att vänta tills håret blir torrt alla gånger. Nog för att mitt hår torkar snabbt men ibland behöver det få bli torrt ännu snabbare.

Nu ska jag dricka en kopp te.
Grönt te, det ska visst vara bra för bla matsmältningen, den kommer igång snabbare. Det tackar jag inte nej till! Och så är det gott också till på köpet, vilken tur för jag hade druckit det fast det smakat skit. Nä, då kanske jag druckit varmt citronvatten ist.

Nåja, nu dricka teeeeee.


Kommentarer
Postat av: Lina

Jadu jag siktar på att ha en nästa sommar meen har jag ekonomin innan så hoppas jag i vinter redan ;-)

2012-05-23 @ 11:13:29
URL: http://chokechain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0