Vandrare...

Så här hittar vi ofta våran lilla buse sovandes nu förtiden. Han rör sig som en sprätt i sängen. En morgon (jag sover som en klubbad säl) när min karl skulle till jobbet väckte han mig och sa att Charlie låg längst ner i sängen, på andra sidan, några centimeter från kanten när han kom in... Hoff, livsfarligt! Nästan. Fy vad jag hade mått dåligt om han ramlat ner medans jag sov. Annars också. Men nästan varje unge ramlar väl från sängen nångång men jag hoppas min Charlie ska slippa det. Mitt lilla troll .


Kommentarer
Postat av: Julia

Lägg av! Så skönt det såg ut :) ... Åh vad jag saknar att sova på mage..

2012-05-31 @ 21:04:48
URL: http://Http://martajuliavictoria.blogg.se
Postat av: Lisa

Sv: Ja, han vill helst bara sova så där :) Och jag uppskattar än idag att sova på mage (efter att ha varit gravvo) det är sköööönt!

2012-06-15 @ 00:00:31
URL: http://mcitalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0