Väntar.

Hej!
Jag väntar på att Charlie ska vakna så vi kan gå ut till solen och stormen.

Jag har varit så slö nu och nu är det dags att fortsätta som vanligt. Det känns så bra att kilona försvinner så man ser resultat av barnvagnsprommisarna. Jag är rätt nöjd med min kropp och vikt (56 kg), det jag vill nu är att få kroppen tightare. Nu känns det som att låren, rumpan och armarna är för degiga och mjuka. Ingen spänst alls i min kropp. Som jag skrivit innan så är magen det sista jag bryr mig om men den ska också börja få sin träning nu tycker jag. Rumpan och benen är det jag bryr mig mest om. Vill ha smalare ben och en hård stor rumpa :D

Här är en bild från idag och den första "kropps" bilden jag har på min telefon. Jag tror att den bilden är tagen ca 6-7 veckor efter att Charlie föddes. Nu är jag inte helt säker på det men av bilderna där i kring att dömma så var jag i byn innan för första gången med Charlie och då var han 6 veckor. Det har ingen betydelse men det är kul att se skillnaden :)

Haha vilken fläskrööööv jag hade! Eller har det nu med men innan såg det ju ut som om jag hade blöja :D


Kommentarer
Postat av: mama

wowttjiii ;o) som ni vet har jag lyckats gå ner ca 5 kg....hmmm efter 27 år :oD BRA jobbat Gerdahi hi hi, tycker du o Nina varit så smala så fort....bra, för som ni ser, om man inte gör sig av med det rätt fort så blir det kvar;o)

2012-05-08 @ 14:54:56
Postat av: Frida

Haha, blöja? Var då?! Så där såg jag väl ut ungefär ett halvår efter Kali föddes :)

2012-05-09 @ 21:29:42
URL: http://minx.blogg.se/
Postat av: Lisa m

Sv Mamma: Men du är lika fin för de mamma :)



Sv Frida: Ja, ser du inte blöj-rumpan? :D

Jahaja :) men jag tror jag har en extrem förbränning, eller så är jag sjuk!

2012-05-11 @ 23:23:13
URL: http://mcitalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0