Min fina son.

Hej!
Jag ser att ni vart många här och kikat in och jag gissar att ni saknat mig ;)

Tänkte uppdatera om sonens senaste framsteg :D

Nu kan han vinka också, såå söööt!
Lampan kan han hitta med ögonen om man frågar. Mamma och pappa likaså. Ibland glömmer han men då friskar vi upp hans lilla minne så vet han vad vi undrar om :)

Han är ju överallt och är som min lilla hund där hemma. Han följer efter mig och när jag går från ett rum till ett annat och han pysslar med något så ropar jag på honom så kommer han. Haha så gullig :)

Nu ids jag inte skriva mer.
Skriver mer sen, tjaa!


Kommentarer
Postat av: momma

ojojoj, lilla baby Charlie börjar bli stor ;o) Tänk vad tiden går fort....I love you puss o kram

2012-09-11 @ 21:07:36
URL: http://gwm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0