Vill inte vara ensam :(

Man kan ju undra varför jag är vaken nu.
Ja ni kan undra.
Jag kan svara så ni slipper fråga.

Min sambo jobbar natt.
Jag har spelat kort med mina gäster en bra bit efter midnatt. Jag älskar att spela kort! Så jäkla kul. Jag är mer eller mindre uppvuxen med en kortlek i ena handen.

Men åter till den stora frågan.
Varför sover jag inte?
Jo för att jag är en feg jävla mörkrädd kyckling! Så jag har lyft över min son till min säng så jag inte behöver känna mig lika övergiven. Jag gillar INTE att sova själv längre. Det går bara inte. Efter 5 år(!!!) i ett förhållande har jag blivit väldigt van att ha någon vid min sida. Eller i af någon i samma hushåll :(

Jag vill aldrig bli ensam!
Jag har ibland tänkt att vad skööönt att bo själv. Men näääe tack! Jag trivs bäst att leva med någon. Denna någon är min älskling som går mig på nerverna - Tony.

Nu ska jag försöka sova och tänka på roliga saker så jag slipper vara rädd. Ögonen svider när jag blinkar och jag tror inte det kommer bli bättre när jag (snart) måste vakna och stiga upp med min son.

Imorgon kanske är dagen då jag börjar dricka kaffe!?

Min boll:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0