God måndag...

...önskar jag er alla!

Själv är jag fortfarande väldigt trött och sliten efter helgens festligheter. Känns att man börjar bli en old lady om man säger så. Vi drack friskt (halsade pappersmugg efter pappersmugg) b la från det exklusiva vinet Tre apor som var privatlevererat direkt från Frankrike från min okända far som trampat vinet själv med sina bara fötter. Man får verkligen en ordentlig bakfylla av vin, huvudvärk och allt. Men det var en trevlig kväll i af!

Lilleman vilar nu. Herregud vi vaknade strax innan 10 idag och vi båda har sovit som grisar inatt, jag och min son. Båda var väl slitna efter en helg med fullt hus i byn :-)

Det är tråkväder här så vi har bara vart inomhus idag och betalt räkningar och sånt tråkigt. När Tjalle vaknar så drar vi nog och hälsar på moffa.

Här kommer några instabilder från dom senaste dagarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0