Hej bloggen!

Det är så kul att blogga när man kan ta bilder med camen :D
 
Sen vad jag ska skriva är ju en annan femma.
Sen att det ser ut som Lisa 14 år som fotar fjortisbilder är också en annan femma.
Men jag vet ju att ni vill se färska bilder på mig, det vet jag ju!
Eller hur?
Visst vill ni se massa bilder på mig?
 
Var för nån timme sen och kollade majbrasan här i byn. Gäääääääääsp.
Alltså helt allvarligt talat så fick jag ångest av det.
Massa gamla urtråkiga människor som bara ser tjuriga ut. Blä!
Jag älskar gamlingar, det gör jag! Men vissa vore kanske sova bort sina
dagar eller nått, haha. Annat vare med mommo! Hon var så jävla rolig, skön
och GLAD krutkärring, såna gillar jag. Nä, nu känner jag mig dum men stämningen som
uppstår när det är massa gamla livlösa gamlingar behövs nog inte ens beskrivas, hehe.
Men sen kom ju tonårskusinerna och gjorde tillvaron mycket trevligare och Charlie blev
tråkigt nog väldigt trött så jag var tvungen att dra tidigt :/ BUHU!
 
En live-bild på mig dårå:
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0