Uppe sent som vanligt.

God kväll bloggen!
Jag är vaken för länge för mitt eget bästa, som vanligt men jag ska bara skriva detta inlägg sen ska jag sova. Jag ligger redan i sängen i af. Och trött är jag också.

Det har varit en mycket bra och fin dag, sol och plusgrader. På morgonen var det 20+ i solen och typ 6+ i skuggan men vid lunchtid blev det disigt och senare molnigt men det var varmt och skönt ändå.

Det är värsta genomslaget och alltså värsta skit-föret med skoter och det är ju trist. Jag har fastnat nästan 3ggr bara idag. Första gången var jag ute helt själv och fastnade och tänkte bara fan fan fan, hur ska nu detta gå? Men bäst som jag är så löste jag det galant. Nu på kvällen har det snöat, hoppas det blir fint väder imorgon igen!
Nu ska jag slagga, god natt!

Här är några bilder från dagen. Bilden där jag har röven i vädret...jag satt fast! Haha trillade av och visste inte hur jag skulle komma upp på benen igen. Men tillslut kom jag upp, haha!


Kommentarer
Postat av: LottaM

Haha, din syrra ser ut som en riktig jävla finne

Svar: Nå nää!
mcitalo

2013-04-25 @ 20:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0