Fy fan!

Alltså HOFFFFFF!!!
Förde över alla bilder på datorn och så skulle jag ju radera alla bilderna från mobilen för den har fått tuppjuck och jag kan inte lägga upp bilder på insta, blogg, skicka/ta emot mms, kan inte fota med iphonekameran och fotar jag via instagram så sparas nu dom sista bilderna och blir bara gråa! Ja, inget funkar. Jag skulle radera 1654 bilder=1654 klick och när jag skulle trycka på "radera allt" så gick det inte! Försökte klicka några få åt gången och det gick inte heller. Sånt här gör mig galen! Har lust att bränna upp telefonen, slänga den i väggen och stampa på den tills den är stendöd!!!!!!!!!

Men jag har för mig att man kan radera när man synkar med datorn? Jag kan INGET sånt så det får min kära kille ta hand om imorgon. Det mest avancerade jag klarar med datorn är att betala räkningar. Ja så illa är det!

Haha, jag känner mig helt handikappad när kameran är död. Det är i l l a.

God natt!

(föreställ er en bild på mig naken)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0