Hej

Nattblogging som vanligt, vore lägga mig i tid oftare. Men det är ju så skönt att göra ingenting :-)

Såg idag att tand nr 10 visst har ploppat upp i Charlies mun, så det var nog därför som han sovit oroligt några nätter, senaste natten sov han bra, kom inte ens till mig på natten. Så nu fick jag ännu sämre samvete för att jag blev irriterad den där natten som han gnällde och gnydde lite. Hoff vad idiotisk och värdelös jag känner mig när jag "råkar" bli arg. Jag förtjänar en fet jävla smäll i ansiktet!

Vi är i af tillbaka i staden nu, kom vid 15-tiden. Charlie sov när hans pappa kom hem och vaknade när han var i duschen. Så hörde Tjalle när duschen slog igång och lixom undrade vem som var där och blev nyfiken. Jag lurade honom och sa att det var tvättmaskinen (JA vi har ju fått (köpt!) tvättmaskin för nån vecka sen, jippiiii!!!) så han skulle få sig en överraskning när pappan var klar. Och jäklar så glad han blev när han såg "dädä"! :D Det här får jag nog inte säga men pappans ögon blir alltid lite glansiga när han träffar sin son när dom vart ifrån varandra nån dag <3 Så fint och det gör mig så glad och varm i hjärtat. (Han har känslor!!! :O hehe skoja) Charlie har verkligen världens bästa pappa! Det är inget jag bara säger, han är verkligen en bra pappa.

Nu ska jag gå och lägga mig, skönt att sova i egen säng.

Instabilder.


Kommentarer
Postat av: nizze

Hallå stendött här!?!?

2013-03-25 @ 21:50:39
Postat av: Julia

Sv: det var väldigt strongt gjort av dig och det var nog någon där ovan som såg det, och jag önskar att jag kunde tänka så men förlåtelse från mig för denna sak kommer inte komma. Såren är alldeles för djupa.

2013-04-11 @ 06:44:42
URL: http://Http://martajuliavictoria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0