Jorden runt.

Kommer aldrig på någon bra rubrik.
Så jorden runt passar bra ändå.

Ricinar mitt hår och färgar brynen. Imorgon tänkte jag börja sola lite så jag känner mig lite extra fräsch som man bara känner sig när man fått lite färg på kroppen.

Nästa vecka eller tidigare SKA jag börja träna igen. Har ingen motivation alls men jag tror den kommer tillbaka när jag tvingat mig själv på gymmet några gånger. Jag börjar få så förbannat ont i ruggen igen och det blir alltid, alltid bättre när man tränar. Jag börjar känna mig trött och utmattad. Psykiskt och fysiskt- med träning blir även det bättre! Du mår bättre med dig själv, blir gladare och får genast en sundare relation till dig själv och din kropp. Jag VET hur bra jag mår av träning men ändå gör jag det inte. Det är väldigt konstigt. Men jag kommer igång, jag lovar!

Sen är jag så glad över att jag blivit smal efter graviditeten, kilona bara rasade med barnvagnspromenader! Men som jag skrivit miljoner ggr tidigare så vill jag inte bara vara smal, vill vara lite fit också och det är jag inte :D Men ändå helt ok nöjd med kroppen min.

Tänkte lägga ut några bilder på magen sen efter graviditeten. Dom lär ju inte komma i ordning men den äldsta bilden är där jag står med bh och jeans, första gången jag fick på (och försökte) få på mina smaljeans! :) (nä justja, försökte ta på dom typ 2 v efter förlossningen men fick dom bara till knäna, ha haaa jag trodde jag var smal!) 3 månader efter förlossningen. 18 april närmare bestämt. Dom andra är tagna någon där emellan och dagens mage är där jag har svart (för stor, haha) bh och gråa haremsbrallor.


Kommentarer
Postat av: Lotta

Sattan vad snygg

2013-02-07 @ 19:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0