.

Det är någon i huset som lagar/lagat mat och jag tycker det luktar gott.

Det blir inte saken bättre att jag är hungrig och kan inte låta bli att längta till morgondagens middag - vad det nu blir.

Lillen somnade strax innan sju, lite senare drog jag iväg och hälsade på. Vid tio tiden fick jag ett sms av min man som skrev att lillen var vaken. När jag kom hem var han fortfarande vaken men vi gjorde lite omma, satte oss i soffan och han somnade rätt så snabbt. Han höll på att prutta så han är nog lite skitis, då brukar man få vakna till en bajsblöja :D Visst är det intressant?

Han är så härlig min unge, en riktig lustigkurre. Och en jäkla retsticka, precis som sin far! Systerdottern har sovit hos mig hela helgen och ingen var nog gladare än Charlie! Han älskar sina kusiner, det syns tydligt. Men han förstår ju inte riktigt att han inte får "bråka" med dom. Han kan nypas men helst dra i Sagas hår, det är ju så kul när hon blir sur och han får en reaktion och uppmärksamhet av henne. Jag brukar säga till honom för Sagas och Silas skull så dom inte tycker att moster bara säger till dom och inte till sitt eget barn när han håller påååå som dom säger. Samtidigt som vi säger att han bara är en liten bebis som inte riktigt vet vad han gör. Han har också hittat Silas svaga punkt, ta hans napp från munnen eller ta leksaken Silas leker med. Man ser på honom hur han vet vad han ska göra för att kunna retas. Och innan han gör bus så brukar han kolla på mig, för vissa saker vet han att han inte får göra och det blir ju så mycket roligare då också!

Nä nu skriver jag som vanligt bara massa skit och klockan är över tolv så nu ska jag sova, natti!


Kommentarer
Postat av: mammamommo

vadå, inte är det en massa skit, iaf jag älskar att höra om Charlie o Saga o Silas, härliga barn/kraam Love U

2013-01-14 @ 22:36:22
URL: http://gwm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0