Fråga Olle!

Kollade lite på fråga olle dokumentären, den var lite tråkig men ändå
lite rolig för jag skrattade när jag såg pony playarna, haha hoff.
 
 
Jag har just fört över alla mina iphone bilder på datorn och tänkte radera ALLT från mobilen...
Ååååååååångest.
Men det är överfyllt och jag kna inte bara spara vissa bilder, då blir det flera hundra, haha.
Kan man radera alla bilder samtidigt från mobilen? Går det verkligen bara att ta bort
en och en? Eller markera så där ni vet...
 
Nä, nu ska jag stänga datorn. Hejheeeeej!
 
Tjalle fick så söt skjorta, mössa och vantar av moster L ♥
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Fråga Olle har blivit mer som outsiders nu... Lite eeeklit

2013-02-03 @ 10:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0