Hur kan man vara så jävla dum!?

Natt natt natt.
Jag har blivit en riktig natt uggla. Det är ganska kul, på något konstigt sätt, att vara vaken mitt i natten när man egentligen ska sova. Heeelt crazy!

Och på tal om crazy, min unge är rätt så crazy! Speciellt i matbordet. Inte vill han sitta på stolen och käka, han ser alltid något intressant som han bara MÅSTE inspektera. Och när han inte får som han vill kan han bli riktigt jäkla förbannad alltså, han vet vad han vill och han VILL det verkligen. Och han vill ju oftast ha farliga saker som han kan skadas av, tok unge.

Men ändå tycker jag att han är lugn..eller kanske har ett lugn i sin själ, som jag också har.

Den här veckan har varit..instängd.
Hoff, har inte kommit mig nånstans. Ibland undrar jag hur man i framtiden ska kunna kombinera jobb/barn/hem/kärleken/träning/vänner!? Visst hinner man väl och får prioritera lite annorlunda men att dygnet har för få timmar tycker då jag!

Och den lilla träningen jag hann ge åt mig själv är helt borta. Men på måndag startar jag igen, ta mig fan! Måste bara få mina gratis kuponger som man får som kommun anställd. Det som känns jobbigt är att jag vet att jag är på ruta ett igen, börja om från början. Innan jag slutade började jag just känna att jag blivit en gnutta starkare, orkade lite mer än i starten. Meeen, jag har bara mig själv att skylla. Dum som man är. Eller lat som man är kanske jag ska säga!

Nu är det strax dags för att sova, god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0