Tjaaaaaa!

Jag ligger i soffan och fryser, brrr.
Det var riktigt skönt väder ute idag men tillslut vart jag bara frusen och är det än. Har på min favvokofta som jag aldrig i hela mitt liv kommer göra mig av med, sy mysig, varm och skön. Och mina varma ull(eller vafan det nu är, haha)strumpor och tjocka leggings, skööönt! Så känner jag mig lite trött fast jag sovit så gott inatt.

Lillen sover i vagnen på balkongen. Skönt att den nu är tömd, vi har haft den som en soptipp allför länge, haha usch!

Sen till något annat..vars kan jag beställa snygga (färg glada med snygga mönster) gardiner som är färdiga att hänga upp när dom levererats? Inga panelgardiner!!! Det är inte snyggt! Vill ha hanklängder som jag har nu här i tv-rummet men det behövs en liten färgklick kan jag tycka.

Nå jooo, hejhej!
(skulle ge er live-bilder men http://blogg.se">http://blogg.se">blogg.se är ju idiot skadad!!!)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du kollat jotex dem bruka ha fina färg starka gardiner.

2013-01-31 @ 16:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0