Go´ lunch!

Soligt här i byn idag med och vi har inte kommit ut ännu heller.
Anledningen till det är att min son sover sen en timme tillbaka.
Vi vaknade vid 8-8.30 men han är sjuk. IGEN! Han var verkligen glödhet
inatt och jag som är frusen av mig fick äran att ha honom som element.
Alltså han var KOKHET från topp till tå, hoja jag tycker så synd om honom när han är sjuk.
 
Han har vaknat lite då och då på natten och fått dricka vatten men sovit gott ändå.
Imorse var han ännu varm och verkade rätt så pigg men han orkade bara vara vaken ca 2 h
så behövde han sova igen. Jag börjar bli förbannat jävla less på att vi ska vara sjuka
hela jävla tiden! Fan det går aldrig över. Eller det går över och när man känner sig riktigt
frisk igen så slår det till igen med nått jävla skit. Jag har aldrig varit sjuk så ofta som nu
när jag fått barn. Jag var nästan aldrig sjuk förut. Det är väl bara 3-4 veckor sen
som vi var sjuka sist tror jag? Nåja, hoppas detta går över snabbt.
 
Men vi ska gå ut ändå. Lite frisk luft när man ändå har ordentligt med kläder
vore ju inte skada.
 
Han måste varit febrig redan igår på dagen, han var inte alls så pigg som han brukar
men då tänkte jag mer att han var trött för att han vilade inte ens 1 h på dagen.
.Man får lite dåligt samvete när man missat något sånt här med sin unge..
 
Här är jag just nu, sitter ännu med nattipaittan på och ska väl klä
på mig nu och sitta på balkongen tills Tjalle vaknar. Två bilder får ni så
att ni har något att kolla på, tjarrå!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0